Salı, Mart 28, 2006

Teşekkürler Herkese

Bu gün güzel bir gün benim için. 4 gündür evden çıkamama sebep olan gribi atlattım gibi. İşler gene yığılmış beni bekliyor ama olsun en azından sağlıklıyım. Mediko-sosyal doktorumuz Mutlu Bey'e teşekkürler.

Sabah bilgisayarı açtığımda. A.Murat Eren'in bu ibretlik yazısıyla güne başladım. Zaman zaman tartışmalarımız olsada, bu önemli yazının daha fazla insana ulaşmasını sağladığı için içtenlikle teşekürler kendisine.

Akşam eve dönüp gezegene baktığımda gördümki Penguence'nin 4. sayısı çıkmış üstelik içinde benim Bilgi Üniversitesindeki Açık Kaynak Günlerinde kaçırdığım Trusted Computing yazısıyla. Teşekkürler Penguence ekibi ve Bora.

Son olarak baktım ki KDE 3.5.2 çıkmış (zamanın meşhur taktiğini hatırlamadı mı size de ? Türkiye'ye Jupp Derwal getirmişti bu oyun sistemini neyse dağıtmayalım konuyu ) ftpye göz atarken bakayım dedim başka hangi dağıtımların paketleri hazır ? Sadece 3 dağıtım var listede. Biri on milyonlarca dolarlık bütçesiyle SUSE, diğeri dünyanın en çok tercih edilen dağıtımı'nın KDE versiyonu Kubuntu ve son olarak da Pardus. Başta Pardus'daki KDE geliştiricileri olmak üzere bütün ekibe teşekkürler.

Hiç yorum yok: