Pazar, Ekim 16, 2005

İlk jsf Uygulamam

Bütün o iyi hazırlanmış help sayfalarına rağmen yinede biraz zor oldu. Ama sonunda oldu . Jdeveloper'la ilk jsf uygulamamı yazdım. İlk başta biraz karışık görünüyor ama alışınca işleri oldukça kolaylaştıracak kadar güçlü bir teknoloji hissi verdi bana JSF. I sense the power. I want the all power :-).

Not: Bu arada deployment da problem çıkardı jdeveloper. O işi şimdilik elle hallettim. Ama hata mesajlarından anlayabildiğim kadarıyla windows ve karakter problemlerinden kaynaklanıyor sorun. Büyük bir hocamızın dediği gibi "Then I curse the Bill Gates"

Not2: Bu arada bir hatada EJB diagramına veri tabanı tablolarını sürükle bırak yaparken oluşabiliyor. Verdiği hata java.lang.NullPointerException şeklinde. sorun bilinen ve düzeltilmiş bir hata (Metalink Bug number 4624229). Ancak son versiyonu nedense halen indiremedim. Geçici bir çözüm dil ayarlarını denetim masasından ingilizce olarak belirleyip programı yeniden başlatmak...

Hiç yorum yok: