Çarşamba, Temmuz 18, 2007

Dexter

Oldukça yoğun geçen bir yılın ardından yaz tatilimi bilgisayardan uzak geçirmeye çalışıyorum. ( ne kadar uzak durmayı başarabildiğimse okuduğunuz satırlardan malum ;) ). Bu da demek oluyor ki bu blog da yaz boyunca bilgisayarla ilgisiz girdiler göreceksiniz genelde.

Bu arada televizyon dünyası tekrar ilgi alanıma girdi. Bu güne kadar değişik dizileri ( 24 , 4400 , Heroes ) DVD lerinden takip eden şahsım bu akşam e2 de çok ilginç bir diziye rastladım. Adı Dexter, uzun uzun anlatacaktım ama birileri çok daha güzel özetlemiş. Buyrun okuyun, izleyin izlettirin.

Bilgisayardan uzak eylemlerimiz sürecektir efenim.

2 yorum:

sickprincess dedi ki...

ben de ben de, lkd harici bakmıyorum ehueh :). çak!

Adsız dedi ki...

Yazanlardan anladigim kadariyla ilginc bir konu, fakat bu tip filmlere colugun cocugun bakip filmin sapik 'kahramanina' ozenti duyabilecegini dusununuyorum. Eskiden de sapik filmleri vardi ama sapiklar kotu adam olurdu.