Pazar, Ağustos 28, 2005

Tatil Bölüm 1

Tatile çıkabildim sonunda. Hesapta işten uzak duracaktım. Ama nerde gene jsp, jsf derken daldım işlere.

Hazır başlmışken biraz anlatayım. www.myeclipseide.com da bulabileceğiniz oldukça güzel bir ide var jsp,jsf,hibernate gibi ihtayacım olan pek çok teknolojiyi destekliyor. Ayrıca entegre bir görsel web tasarım aracı sayesinde jsp tasarımını oldukça kolaylaştırıyor. Kusursuz değil ama yıllık 29$ a sahip olabileceğiniz güzel bir ide.

Özelliklerini keşfettikçe yazacağım.

Bu arada en sonunda Kubuntu kurdum. Gerçekten güzel olmuş. Yalnız paket deposunda MidnightCommander olmamasını kınıyorum. Onun dışında güzel. Debianımın her seferinde sorun çıkardığı usb belleğimi sorunsuz tanıdı. Java ve Zemberek işini de halledersem babamı Linux a geçirmiş olacağım.

Hiç yorum yok: